zaterdag 16 januari 2016

Etos lipcolor long lasting & Etos gloss


Zoals misschien wel bekend bij jullie heeft etos de hele make-up lijn aangepast met nieuwe verpakkingen en nieuwe producten plus het nieuwe logo natuurlijk! Vandaag review ik 2 nieuwe producten voor jullie!


Etos High shine non-sticky gloss in kleur 005 pink panther



Pink Panther is een licht roze kleur nude kleur met een hele mooie glans van allemaal kleine glittertjes. Een mooie kleur voor een basic look of om juist een smokey eye helemaal af te maken!



De applicator van de gloss is eigenlijk zoals ik een beetje had verwacht het is een 'gewone' lipgloss applicator die de lip vorm goed kan volgen en fijn aanvoelt op de lippen!



Lipcolor Long Lasting - intense color that stays all day long





Deze long lasting heb ik in een hele mooie paarse tint die overgens wel iets weg heeft van een rode kleur. Deze kleur valt dus wat meer op, ook deze kleur heeft mooie zilveren shimmers.



De lipcolor heeft een wat andere applicator dan de gloss, deze is wat platter en houd wat meer product vast, ook deze voelt fijn aan op de lippen en volgt de vorm van de lippen erg mooi. Door de punt kun je ook erg precies werken in bijvoorbeeld de cupidoboog bij de bovenlip.

Tijd voor een van de leukste dingen ; de swatches :)

Dit is met 2 laagjes van de Lipcolor long lasting

Dit is met 1 laagjes van de Etos non sticky lipgloss

Ik denk dat ik er niet zoveel meer over hoef te vertellen, de beelden zeggen genoeg! Ik was zeer verrast na het aanbrengen van de lipproducten, de pigmentatie is echt heel erg goed. Natuurlijk is de pigmentatie van de lipcolor wel een stukkie beter dan de pigmentatie van de gloss maar dat had ik niet anders verwacht!

De Etos gloss is inderdaad zoals het al aangaf een non sticky lipgloss die fijn aanvoelt op de lippen en makkelijk aanbrengt. De lipgloss overleefd de maaltijd niet, nu had ik dat niet anders verwacht aangezien dit gewoon een eigenschap van lipgloss is. Eigenlijk is het een fijne lipgloss die alles heeft wat een lipgloss hoort te hebben ; een lichtere pigmentatie en een structuur die niet plakt!

De etos lip color long lasting is daar in tegen een product met een hele goede pigmentatie die heel goed dekt. Ook deze kleur is erg mooi. Ik kan helaas niet met volle 100% zeggen dat de lipcolor long lasting is, na een maaltijd is wel echt te zien dat de kleur bijna tot helemaal verdwenen. Na een kop thee met een koekje zit de kleur er nog wel mooi op. De kleur geeft wel een klein beetje af maar dat is zeker te overzien. Bijwerken gedurende dag is dus wel een must met dit product.

Ik ben over het algemeen toch echt wel tevreden over deze producten. De prijs van deze lipproducten is zeker prima voor wat je er voor krijgt. De lipcolor kost namelijk €4,99 per stuk en de gloss kost €2,99. Beide producten zijn in ongeveer 4 tot 6 verschillende kleuren verkrijgbaar. Kijk voor alle kleuren eens bij een etos filiaal bij jou in de buurt. Wie weet zit er iets voor jou tussen!

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

  1. Beide zien er mooi uit, leuke verpakkingen ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de Lip Color vind ik er mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de eerste een bijzondere mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...