woensdag 13 januari 2016

Look | Chocolate box


Tijd voor een nieuwe look en alvast grote excuses voor mijn wilde wenkbrauwen, ik beloof het van de week laat ik ze harsen en bij de volgende look zitten er geen wilde haren en verdwaalde haren meer ;)









Concealer onder het oog - Catrice camouflage cream
Poeder - Essence pure skin
Wenkbrauwen - Bijgetekend met catrice eyebrow powder uit de eyebrow set en dit heb ik gefixeerd met de essence brow & lash gel
Eyeliner - essence eyeliner pen extra long lasting
Mascara - Essence lash princess volume mascara
Oogschaduw ;
  • Binnenkant ooglid ; de rechter kleur uit het mua trio genaamd chocolate box
  • Buitenkant ooglid ; de donkerste (linker) kleur uit het zelfde palette ; de binnen en buitenkant heb ik samen geblend met een blending brush.
  • Highlighter ; de lichtste kleur uit hetzelfde trio palette van MUA
Hier vind je een uitgebreide review van het mua trio chocolate box waarmee ik deze look heb gemaakt.

Liefs Tessa,

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...