woensdag 27 januari 2016

Look | natural pink


Tijd voor een nieuwe look, vandaag heb ik gewerkt met het in the nude palette van W7!










Ik ben heel erg fan van de W7 dupes van de naked palette. Vooral de dupes van Naked1 & Naked2 vind ik erg mooi. Naked3 vind ik persoonlijk wat minder mooi, toch besloot ik om de uitdaging aan te gaan en er een mooie look mee te creƫren en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met het resultaat. Het is een zachte look gewordenen door de roze kleurtjes is de look ook wel een beetje romantisch!

Voor de ogen heb ik dus het W7 in the nude palette gebruikt. Verder heb ik de Catrice camouflage cream gebruikt als concealer onder het oog met daarover heen de pure skin compact powder van Essence. De wenkbrauwen heb ik bijgetekend met een poeder uit het wenkbrauw setje van Catrice en als hulp stuk heb ik een wenkbrauw sjabloon van de Primark gebruik. De mascara die ik op heb is ook van W7. De lipstick die ik draag op de laatste foto is van fashion professional een merk dat ze sinds kort bij de Action verkopen.

Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden van deze look? En wat is jou favoriete (dupe) palette van de Urban Decay Naked palette?

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...