zaterdag 2 januari 2016

Manhattan eyemazing effect eyeshadow Falling for purple

In mijn kerstpakket bij de Etos kreeg ik dit mooie palette, het merk zelf ken ik bijna tot nauwelijks niet. Ik ben dus erg benieuwd hoe de kwaliteit van dit palette zal zijn!




Ik vind het palette er erg mooi uitzien, de kleuren samenstelling in dit palette vind ik erg goed gekozen, die kleuren staan erg mooi bij elkaar!




Er zitten 4 tinten in het palette, alle 4 de kleuren bevatten een mooie shimmer.
De eerste kleur is een licht paarse lila kleur. De tweede kleur is een witte highlighter, simpel maar wel erg mooi! De derde kleur is een hele aparte, als je zo kijkt op de foto's lijkt het een witte oogschaduw met een iets paarse ondertoon als je de kleur swatcht gebeurt er iets geks, het leek wel paars... dus ik draaide mijn hand en toen was het weer wit. Ook op het oog heeft het dit effect. Kijk je links is het paars, kijk je rechts is het weer wit. Heel apart maar het maakt dit palette wel speciaal. De laatste kleur is een donkere paarse kleur.



De kleuren hebben een goede pigmentatie zowel als bij de swatches als dat je ze aanbrengt op het oog in een ooglook.



Ik vind het een erg mooi palette, nu is paars niet helemaal mijn kleur maar als je wel van paars houdt is dit zeker een aanrader. Ik vind het geen palette waarvan ik zeg die moet je echt in je stash hebben anders mis je iets, maar hij is we mooi!

Manhattan is een duits merk, dit merk is zover ik kan vinden niet in de Nederlandse drogisten verkrijgbaar. Wel kan je het online vinden op makeupmusthaves.nl. Ook is het merk veel verkrijgbaar in Duitsland denk bijvoorbeeld aan de DM drogist in duitsland!

Ik ben erg benieuwd of jullie ervaring hebben met dit merk en wat jullie ervaring dan is!

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...