zaterdag 23 januari 2016

Max&more liquid eyeliner black


Een eyeliner staat natuurlijk altijd mooi, een eyeliner zetten is natuurlijk punt twee. Dit kan erg lastig zijn, het moet symmetrisch en de lijn moet natuurlijk niet TE dik worden. Een goede eyeliner(stift) maakt het aanbrengen van eyeliner zeker wat makkelijker. Bij de Action kocht ik iets meer als 1 euro deze eyeliner? Ik ben erg benieuwd of deze eyeliner daadwerkelijk fijn werkt.




De eyeliner is zover ik weet alleen in het zwart verkrijgbaar. Voor mij geen probleem maar ik weet dat er veel vrouwen zijn die graag een bruine of grijze eyeliner gebruiken zodat het iets minder hard staat.


De eyeliner heeft een mooie maar wel simpele verpakking!


En dan een belangrijk onderdeel van de eyeliner, het puntje. De stift ziet er veel belovend uit, het uiterste puntje is namelijk erg scherp en dun. Dit beloofd al veel goeds.


Tijd voor de swatches. Op de hand lijkt de eyeliner wat uit te lopen ik moet zeggen dat als ik de eyeliner nu weer swatches (1 week na het foto's maken) dit niet meer gebeurt. Misschien komt het doordat ik hem al gebruikt heb maar een beetje gek is het wel.

Op het oog ziet het er wat vlekkerig en niet zo egaal uit, ik moet zeggen dat dit ook echt zo was. De kleur dekt zeker niet na 1 laagje en je zal dus na het eerste laagje even moeten wachten (aangezien de eyeliner nat is al je hem aanbrengt) voordat je een tweede laagje kan aanbrengen en je de eyeliner mooi egaal en dekkend kan krijgen.



Opzich is de eyeliner dus echt niet verkeerd hij heeft alleen een gebruiksaanwijzing. Zo moet je 2 laagjes aanbrengen in plaats van bij de meeste eyeliners 1 laagje. Verder werkt het stiftje van de eyeliner wel erg fijn. Iets wat voor mij zeker een ding is is dat ik niet vaak eyeliner gebruik maar een eyeliner snel uitdroogt. Om nou steeds een nieuwe eyeliner te kopen die ik vervolgens 7x gebruik en dan weer uitgedroogd is en dus kan weggooien vind ik erg zonden en zeker als dit een eyeliner van 5 euro is. Ik bedoel 7x gebruiken en 5euro is niet niets. Voor mij is deze eyeliner dus prima, voor de keren dat ik een eyeliner wil gebruiken heb ik er best een gebruiksaanwijzing voor over, aangezien deze eyeliner een leuke prijs heeft.


Ik heb trouwens nog een leuke tip voor jullie. Ooit heb ik op YouTube een video gezien waarbij ze het stiftje uit de eyeliner trekken en dat er dan aan de andere kant een nieuw/fris puntje zit. Natuurlijk heb ik dat ook even bij deze getest ....



Joehoee ook deze eyeliner bevat een stukje magie. Is je ene puntje stuk kun je hem gewoon omdraaien en je eyeliner opnieuw gebruiken!

Voor mij is deze eyeliner zeker een goeie aankoop maar heb je nou al een goede eyeliner dan zou ik die lekker blijven gebruiken! Wil je hem toch testen de eyeliner is te koop bij de action voor €1,39 als ik me niet vergis!

Liefs Tessa,

Hebben jullie de eyeliner al gespot bij de Action?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...