dinsdag 2 februari 2016

Essence lente/zomer collectie 2016 3 meter schap



Vanochtend kwam er al een update online over het 1/2 meter schap hierbij ook een update voor de nieuwe producten die in het 3 meter schap komen. Pin me er alsjeblieft niet op vast want ik heb helaas erg weinig info over de volgende producten!
 
 
Essence All about matt high covering concealer - waarschijnlijke verkoopprijs €1,99 per stuk
Essence All about matt long lasting foundation - waarschijnlijke verkoopprijs €3,59
 

Essence Colour correcting mattifying powder - verkoopprijs weet ik niet


Essence pure nude highlighter - verkoopprijs weet ik niet


Essence Shape your face contouring palette. 01 komt in alle essence schappen, 02 komt alleen in het 3 meter schap - verkoopprijs €3,99 per stuk

Essence silky touch blush - waarschijnlijke verkoopprijs €2,59






Essence contour brush, Essence fan brush, Essence mini kabuki brush - verkoopprijzen weet ik niet.


Essence powder puff - verkoopprijs weet ik niet.
 

Essence smokey 2in1 khol - waarschijnlijke verkoopprijs €2,59 per stuk



Essence gel eye pencil waterproof - verkoopprijs weet ik niet

 
Essence liquid ink eyeliner the darks - waarschijnlijke verkoopprijs €2,89



Essence smokey eye set - waarschijnlijke verkoopprijs €2,89


 
Essence quattro eyeshadow - waarschijnlijke verkoopprijs €2,99


 
Essence mono eyeshadow - waarschijnlijke verkoopprijs €0,99












Essence I love Metals eyeshadow - verkoopprijs weet ik niet.
 

Essence I love nude eyeshadow - waarschijnlijke verkoopprijs €2,59
Essence eyebrow topcoat waterproof - verkoopprijs weet ik niet
Essence make me beow eyebrow gel mascars - waarschijnlijke verkoopprijs €2,59


Essence BB beauty balm lipgloss - verkoopprijs weet ik niet


 
Essence lipstick - waarschijnlijke verkoopprijs €2,39




Essence nude lipstick - waarschijnlijke verkoopprijs €2,39



 
Essence longlasting lipliner - waarschijnlijke verkoopprijs €0,99



Essence XXXL long lasting lipgloss matt - waarschijnlijke verkoopprijs €2,39
Essence XXXL shine lipgloss - waarschijnlijke verkoopprijs €1,89



 
Essence I love trend nail polish the metals - waarschijnlijke verkoopprijs €1,89









Essence I love trend nail polish te porcelains - waarschijnlijke verkoopprijs €1,89









Essence I love trends nail polish the Whites - Waarschijnlijke verkoopprijs €1,89


Essence the gel nail polish - waarschijnlijke verkoopprijs €1,69








Essence turn it ... topcoat - verkoopprijs weet ik niet

Essence vintage style top coat - verkoopprijs weet ik niet
Essence brush cleansing spray - verkoopprijs weet ik niet
 


Essence hand cream - verkoopprijs weet ik niet









Essence nagelstickers en vijlen. Prijzen hiervan weet ik niet.
 
Ik heb de prijzen die er wel staan gebassseerd op (vergelijkbare) producten die essence nu al in het assortiment heeft. Ik heb helaas geen informatie gehad bij deze producten vandaar dat ik het op deze manier doe. Dit zijn de producten die in het 3 meter schap verkrijgbaar zijn. Check dus even of ze deze producten ook in jou kruidvat filiaal gaan verkopen.
 
Ik hoop dat jullie ondanks de weinige informatie toch wat meer weten over de nieuwe producten. Ze zijn verkrijgbaar vanaf half Februari 2016!
 
Liefs Tessa,




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...