zaterdag 20 februari 2016

Kiko nail laquer en GEL LOOK top coat

De laatste tijd neig ik wat meer naar nude kleurige nagellakjes of nagellakjes die wat meer naar de aarde tinten neigen. Ik kocht bij de Kiko een hele mooie bruine kleur met super veel glittertjes en daarbij kocht ik ook een gel look top-coat. Benieuwd naar mijn mening over deze twee lakjes?



Kiko nail lacquer in kleur 497 pearly golden sesame





Wat een prachtige kleur is dit toch. Wel lastig te omschrijven maar ik zou het omschrijven als een bruine tint die heel veel gouden glitters bevat. Een hele feestelijk kleur maar toch niet te opvallend en dat wat precies wat ik zocht!

Kiko nail care GEL LOOK top coat ultra glossy effect


Helaas was mijn vorige top-coat een beetje ingedroogd en kon ik die dus niet meer gebruiken. Tijd voor een nieuwe. Ze hebben bij de Kiko verschillende soorten top-coats maar ik ben gegaan voor een gel look top-coat dat vind ik eigenlijk wel het mooist omdat die top-coats er over het algemeen ook echt uitzien als een gellak top-coat!



Natuurlijk heb ik ook nog swatches voor jullie!


Hoe mooi is deze kleur?! Ik heb hier twee laagjes aangebracht van de gekleurde lak en daarna een laagje van de Gel Look top-coat!


Ik ben echt super enthousiast over deze nagellakjes. De kleurlak dekt in 2 laagjes mooi en egaal en in combinatie met de gel look top-coat vallen de glitters extra op! Ik ben dol op deze nagellakjes zowel apart als samen! De houdbaarheid van de nagellak op de nagels is z'n 3 tot 4 dagen chip vrij.

Kiko nail lacquer in 479 is hier te koop voor €3,90
Kiko GEL LOOK top-coat is hier te koop voor €4,90

Ook deze producten zijn lekker budgetproof en zeker voor de kwaliteit die de producten hebben!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...