zaterdag 13 februari 2016

Kiko smart lipstick 903


Vorige week bracht ik mijn tweede bezoekje aan de winkel van Kiko in Rotterdam. Ik was na de eerste keer al helemaal verkocht en na de tweede keer kan ik al niet meer zonder, het is maar goed dat de Kiko niet bij mij in de buurt zit... Vandaag een review van deze prachtige lipstick!



De lipstick is in de kleur 903 Candy rose.

Candy rose is roze kleur maar geen roze kleur die van je lippen afspat het is een bescheiden roze kleur die je wel ziet maar niet echt opvalt. Perfect voor een basic look! De kleur heeft wel iets weg van een oude roze kleurtje. De kleur is glanzend maar bevat geen glittertjes. De kleur lijkt op de foto's wat feller dan dat de kleur in real-life is!





Tijd voor de swatches :)


En ook de lip swatches :)
Hoe mooi is deze kleur? zo lief en zo zoet. Ik hou van deze kleur net zoals dat ik hou van de Kiko smart lipsticks. Ik heb er pas 2 maar ooh wauw wat een toppertjes! Als ik weer bij de Kiko kom sla ik er weer een paar in :$. De lipsticks blijven redelijk goed zitten, je moet ze na de grote maaltijden wel even bijwerken aangezien ze dan bijna verdwenen zijn. Een pluspuntje vind ik dat ze heel erg mooi vervagen op de lippen en niet vlekkerig of met rare kleur verschillen. Nog een pluspuntje vind ik hoe de lipstick aanvoelt op de lippen zo zacht, het voelt bijna als een lipbalm!

Ik ben wederom weer helemaal fan van Kiko smart lipsticks die ook nog eens super budget zijn voor €3,90 heb je namelijk al een lipstick :D

Mocht je toevallig langs de Kiko komen, loop dan zeker even binnen en anders kan je altijd nog op hun webshop terecht!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...