zaterdag 6 februari 2016

MAX&MORE absolute nudes eyeshadow

Ik ben dol op nude eyeshadow palette, toen ik zag dat Action er eentje verkocht voor nog geen 2 euro ben ik direct naar de Action gesprint! Benieuwd hoe het palette bevalt?



Het palette bevat 12 prachtige kleuren zowel mat als glanzend, ik zal ze 1 voor 1 met jullie bespreken.


Frost - Dit is witte parelmoer kleur met een roze ondertoon
Vanilla - Vanilla is ook een witte kleur met parelmoer glans alleen heeft deze kleur een gele ondertoon
Silk - Silk is een matte kleur, een licht bruine kleur met een gele ondertoon


Rosé - Rose is een glimmende gouden kleur met heel veel shimmers
Sand - Ook dit is een matte kleur alleen wat donkerder als Slik
Taupe - Zoals de naam al zegt is dit een taupe kleur maar bevat deze kleur wel heel veel zilveren glittertjes


Copper - Dit is een koper kleur die wel iets weg heeft van een gouden kleur ook deze kleur bevat veel shimmers
Dreamer - Dreamer is een mooie een hele mooie paarse/roze kleur ook met heel veel mooie shimmers.
Espresso - Dit is een donker bruine kleur met veel gouden shimmers



Olive - zoals de naam al een beetje zegt is dit een groene kleur, wel een donker groene kleur en deze kleur bevat heel veel gouden shimmers
Midnight - Dit is de donkerste tint uit het palette, het is nog net geen zwart meer donker grijs, ook deze kleur bevat veel mooie glitters
Lagoon - Dit is een donkere grijze kleur met een blauwe ondertoon, ook deze kleur bevat veel glitter

Zoals jullie misschien wel was opgevallen bevat het palette veel kleuren met glitter, hou je hier niet van is het misschien niet helemaal jou palette. Zelf ben ik ook meer van de matte kleuren maar hè glitters zijn altijd goed :)



De buitenkant van dit palette is gemaakt van karton, het deel waar de oogschaduw + de kwastjes inzitten is wel van plastic materiaal. Door de kartonnen buitenkant is het palette niet erg stevig, dit kan een verbeterpuntje zijn voor dit palette, al moet ik zeggen dat ik het karton er wel leuk vind uitzien!


Over naar de pigmentatie van dit palette ;




De pigmentatie is echt niet slecht voor dit palette, ik had het niet zo verwacht als ik eerlijk moet zijn, het verast me eigenlijk best wel.

Ik ben eigenlijk wel heel erg fan van dit palette, de kwaliteit is te vergelijken met de W7 palette die denk ik iedereen wel kent inmiddels, alleen is deze NOG goedkoper. De oogschaduw heeft een goede pigmentatie en korrelt niet, op het oog zien de kleuren er erg mooi uit wat natuurlijk ook erg belangrijk is!

Dit palette is zeker een prima aankoop, het palette is te koop bij de action voor €1,79 en goeie prijs voor dit leuke palette.

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...