zaterdag 27 februari 2016

MAX&MORE Contour palette (poeder)


Contouren en shapen is echt iets wat niet meer is weg te denken uit het make-up beeld. Hier een beetje schaduw daar een beetje highlighter en zoveel en zo gek als jij wil! Ik kocht het contour palette bij de Action voor een fijne prijs! Benieuwd?



Het palette is zeker niet klein, het formaat kan je vergelijken met de W7 oogschaduw blikjes (bijvoorbeeld W7 in the buff)

Het palette is heel simpel ontworpen. Glimmend zwart met een witte letter opdruk. Simpel en helemaal prima.



Op de achterkant van het doosjes wat om het palette heen zit staat al aangegeven welke kleuren er in het palette zitten en wat de kleuren inhouden.
Als je de palette uit het doosje haalt zit daar een soort van gebruiksaanwijzing in. Op dit papiertje staat welke kleur je waar kan aanbrengen en welk effect dit geeft! Handig om je geheugen op te frissen ;)



Ook in het palette zit naast de spiegel een hulpje!


Als we het palette open maken komen er vier kleuren te voorschijn. Twee donkere kleuren en twee lichte kleuren. Een contour kleur, een bronzer, een shape kleur en natuurlijk niet onmisbaar de highlighter!



Het palette heeft dus eigenlijk alles om je gezicht te shapen, super handig zodat je niet ver losse poeders hoeft te gebruiken :D Zelf ben ik echt niet z'n held in shapen, ik doe altijd een beetje bronzer, highlighter en blush in een op mijn wangen en dan vind ik het wel prima maar om met een feestje of iets dergelijks eens te shapen is wel super leuk! Ik ben blij dat ik dus ook echt een contour setje heb gevonden!


De pigmentatie van de poeders valt me echt niet tegen! Op de swatches zie je het niet zo heel goed maar de highlighter heeft echt een prachtige shimmer ♥


Ik heb het palette natuurlijk verschillende keren getest en gebruikt en het valt me echt niet tegen. Je kan de kleuren van heel licht tot best wel heftig aanzetten en het is erg leuk om mee te spelen en om uit te testen wat bij jou het beste staat.

Ik vind het palette vooral erg leuk voor beginners zoals ik om gewoon eens te kijken hoe contouren werkt en wat je er allemaal mee kan! Ik ga zeker nog een paar avonden eens lekker make-up en contouren! Het zou niet iets zijn wat ik overdag naar school, stage of het werk zou dragen dan hoe ik het bij mijn bronzing powder van Etos.

Ben jij nog opzoek naar een budget proof contour kit dan zou ik zeker eens bij de Action gaan kijken of dit wat voor jou is... Het palette kosten €1,99 wat echt heel goedkoop is voor een contour palette!

Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...