zaterdag 12 maart 2016

Etos color care lipstick juicy gossip


Ik heb al eerder een lipstick van etos eigen merk gereviewd, die beviel me prima! Vandaag heb ik een review van ook een prachtige bruine kleur.



De laatste tijd ben ik niet meer zo van de opvallende lipkleuren en ben ik meer geneigd naar de bruine, lichtroze of nude kleuren. Mijn collectie is uitgebreid met deze mooie bruine nude kleur!


De kleur heet juicy gossip.




De kleur is creamy en bevat geen shimmers. Wat ik persoonlijk wel fijn vind want ik denk dat shimmers deze kleur iets te hefftig zouden maken!

Wat vinden jullie van de kleur? Ik ben er echt verliefd op ♥. De ondertoon van de kleur lijkt wel iets roze en misschien wel daarom kan ik deze kleur prima hebben. De kleur maakt me zeker niet bleek en geeft mij een natuurlijke look.

Nog even over de lipstick. Het aanbrengen van de lipstick gaat heel soepel. De lipstick is erg zacht en soepel en voelt daarom fijn aan op de lippen. Hij trekt niet en droogt niet uit op de lippen. De kleur blijft mooi zitten. Het is geen long lasting lipstick en de lipstick moet je daarom zo af en toe eens bijwerken. Meestal werk ik hem bij 1 keer maximaal 2 keer per dag bij. Even snel want de kleur blijft op zich prima zitten alleen word wat minder intens in de loop van de dag.

Voor de 4 euro die deze lipstick kost is dit echt een aanrader. De kwaliteit en kleur van deze lipstick is echt super en de lipstick is makkelijk verkrijgbaar. In elk Etos filiaal kun je deze lipstick namelijk vinden!

Liefs Tessa,

Hebben jullie ervaring met de lipsticks van Etos?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...