zaterdag 5 maart 2016

Freeman masks (3x) charcoal & black suger polishing mask, dead sea minerals anti-stress mask, avocado & oatmeal clay mask


Ik ben gek op een lekker maskertje. Of om helemaal tot rust te komen, of mijn huid oppeppen of gewoon even zomaar...!


Een paar maand geleden al kocht ik het sea minerals anti-stress masker en paar weken geleden bereide ik uit met het suiker masker en het klei masker! Vandaag meer informatie over de maskers en mijn mening over deze maskers :D



charcoal and black suger polishing mask



Dit masker bevat houtskool dat de huid zuivert maar niet uitdroogt. Door de suiker scrub in dit masker worden ook nog eens de dode huidcellen verwijderd.



Het masker is geschrikt voor alle huidtype. Al zal ik zeggen dat het masker misschien iets minder geschrikt is voor de gevoelige tot droge huid. Vooral door de scrub korrels kan dit wat te heftig zijn!

Vooral voor de vette huid is dit masker zeer geschrikt het reinigt en zuivert beter kan je het niet treffen voor de vette huid. Ik zou het masker maximaal twee keer per week gebruiken aangezien je door de scrub de huid wel verdund en je dit zeker niet te vaak moet doen!


dead sea minerals anti-stress mask


Dit is een echt crème masker en daarom ook geschrikt voor alle huidtype!




Door het reinigende effect van dit masker is dit masker zeer goed voor de vette huid. Heb je nou een normale of droge huid kan je dit masker ook gebruiken aangezien het een crème masker is en dus niet uitdroogt.


avocado and oatmeal clay mask



Dit is een klei masker, klei masker zijn vaak wat heftiger voor de huid omdat ze wat uitdrogen. Heb je een droge, gevoelige of normale huid dan zou ik geen klei masker gebruiken dit zal je huid niet veel beter doen. Bij een vette huid is dit masker ideaal!






Alle 3 de maskers hebben een aangename geur en brengen fijn aan. Het klei en crème masker kan je het beste met een kwast aanbrengen dan is het egaal en goed dekkend. Het suiker masker krijg je daarin tegen met geen mogelijk aangebracht met een kwast en dat zal je wel met je handen moeten doen!
De masker kan je alle 3 makkelijk verwijderen met een natte washand. Ook geldt voor alle maskers dat je ze het beste 10 tot 15 minuten kan laten intrekken maar doe dit een beetje op gevoel. Is je masker ingedroogd? Dan kan je hem eraf halen!! Het suiker masker zal niet indrogen hou daar dus gewoon een bepaalde tijd aan.



Ik vind alle 3 de maskers heerlijk, het suiker masker voor net voor het douche zodat je onder de douche het masker er heerlijk kan scrubben en er makkelijk weer kan afspoelen. Het klei masker gebruik ik graag als ik veel onzuiverheden heb en het creme masker gewoon eens tussendoor voor de ontspanning of voor een kleine oppepper voor de huid!

De masker zijn voor ongeveer 4 euro per stuk te koop bij onder andere Kruidvat en trekpleister! De maskers zijn ook regelmatig in de aanbieding dus laar daar ook op ;)

Liefs Tessa,

1 opmerking:

  1. 3 van mijn favoriete maskers! Ik vind ook hun peel off maskers heel erg fijn in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...