zaterdag 26 maart 2016

KIKO ultra glossy stylo #803 pink flamingo


Ik ben helemaal fan van de Kiko smart lipsticks, de laatste keer dat ik bij kiko was kwam ik de ultra glossy stylo tegen in een prachtige kleur. Vandaag een review van deze prachtige lipstick!


De huls van de lipstick ziet er mooi uit. De huls is matt zwart met zilveren letters. De huls is ook vrij slank en wel wat langer.


De kleur van deze lipstick is 803 Pink Flamingo.

Op foto's lijkt de kleur iets bruinig/donker maar dat is in het echt iets minder. Ik heb lang bedacht hoe ik de kleur zou omschrijven maar uiteindelijk kom ik toch op flamingo roze, zoals de naam dus ook al zei.




In de huls lijkt de lipstick wat gouden shimmers te hebben heel fijn maar je ziet ze wel. Met de swatches zie je hier niks van terug.


Het is een ultra glossy stylo en dat is ook zeker te merken. De pigmentatie is niet dekkend maar wel aanwezig. Ook de structuur van de lipstick is glossy. De lipstick voelt bij het aanbrengen heel zacht en soepel op de lippen. Net een lipbalm.


De lipstick overleeft zeker geen hele dag. Je moet de lipstick zeker 3 keer per dag opnieuw aanbrengen. Dat is natuurlijk te verwachten van een ultra glossy stylo aangezien glossy producten niet indrogen en dus niet zo goed blijven zitten. Wel vervaagd de lipstick erg mooi, wat fijn is als je bijvoorbeeld de lipstick ben vergeten mee te nemen.

Ik draag de lipstick vaak over een wat drogere lipstick heen. Als top laagje dan voelt de drogere lipstick een stuk zachter en soepeler wat ik persoonlijk fijner vind aanvoelen op de lippen. Maar ook alleen draag ik de lipstick graag, ik vind het een prachtige kleur en het is ook zeker een kleur die ik goed kan hebben!

De lipstick is online verkrijgbaar (hier) maar ook in de KIKO winkels. De lipstick kost €4.90 wat echt een prima prijs is voor deze fijne lipstick. Het assortiment aan kleuren is echt best wel ruim dus ik zou zeker eens kijken of er wat voor jou tussen zit :)

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi subtiel kleurtje! Ik heb (bijna) dezelfde kleur van Kiko en vind hem erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...