zaterdag 23 april 2016

Catrice allround contouring palette


Ik ben een blogger die nog geen cream contour set had, best wel erg als je het mij vraagt en daarom scoorde ik bij de Kruidvat dit leuke contour setje van Catrice en vandaag heb ik een review voor jullie!




Catrice heeft aan me gedacht en achterop nog even een handige instructie gezet over hoe je het beste kan contouren en waar je welke kleur het beste kan aanbrengen. Handig!!


Er zitten 2 donkere tinten in het palette. De eerste is een koele kleur en de tweede is een wat warmere kleur.

Dan zitten er ook nog 3 lichte kleuren in het palette. De eerste is een hele lichte kleur met een roze ondertoon, de tweede kleur is iets donkerder en heeft een gele ondertoon. Als laatste zit er nog een shimmery highlighter in het palette.

Nog even een close-up van de de highlighter ^^

De structuur van de cream contour is te vergelijken met een Concealer, geen vloeibare Concealer maar echt een stevige Concealer zoals de camouflage cream van Catrice.





De pigmentatie van de contour creams is echt vrij goed, misschien nog wel beter als dat ik had gedacht.


Ik ben heel erg te spreken over het allround contouring palette van Catrice. Zoals je hierboven al kon zien zijn de kleuren goed gepigmenteerd en dat is natuurlijk een groot voordeel. Wat ik belangrijk vind bij contouren is dat het product fijn aanbrengt op de huid en dat het goed te blenden is en beiden punten doen de cream kleuren uit het Catrice palette. Vooral het blenden gaat heel makkelijk en fijn! Het enige nadeel wat ik tegenkwam is dat de cream niet zo zuinig in gebruik is, en na de eerste keer contouren zat er toch al wel een beste deuk in de kleuren die ik gebruikt had.

Daarentegen is de prijs van dit palette wel weer geweldig. Het palette koste €4,99 en is gewoon bij de Trekpleister en Kruidvat te koop! Voor mij echt een toppertje, vooral om te oefenen met het contouren ;)

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...