woensdag 13 april 2016

DIY | I ♥ You canvas


Vandaag ga ik jullie in 2 hele makkelijke stappen vertellen hoe je een heel schattig schilderijtje kan maken met de tekst I♥you!



Wat heb je nodig?
  • verf
  • water (om de verf mee te verdunnen)
  • kwast
  • bakje (om de verf te mengen)
  • een dikke zwarte stift
  • eventueel een potlood



Stap 1 : Verf het canvas in de kleuren die jij mooi vind. Ik heb eerst turquoise gemengd met blauw, groen en wat wit en hiermee heb ik het canvas beschilderd daarna heb ik nog witte strepen toegevoegd om het wat speelser te maken.

Laat het canvasdoek nu goed drogen!! Het canvasdoek moet droog zijn voordat je door kan naar stap 2!


Stap 2 : Schrijf nu met potlood de tekst op het canvas. Je kan het ook gelijk met de zwarte stift doen maar ik vond het fijn om de tekst eerst even met potlood te schrijven en daarna de potlood lijnen over te schrijven met de zwarte stift.

En klaar is je schilderijtje! Ik vind hem echt onwijs leuk geworden en zeker de moeite waard om op te hangen of om als cadeautje te geven :)


Ik hoop dat jullie de DIY leuk vonden en dat jullie er misschien inspiratie van gekregen hebben. Je kan de tekst I♥you namelijk in elke tekst veranderen die jij mooi of leuk vind!


Liefs Tessa,

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...