zaterdag 16 april 2016

NYC Get it all lipstick exceptioNUDE


Ik zag al meerdere keren deze lipstick van NYC langs komen op verschillende blogs. De kleur waar ik meteen verliefd op was is 101 exceptioNUDE. Het is een prachtige nude kleur en vandaag staat mijn review over deze lipstick online :D



De verpakking van de lipstick vind ik niet zo bijzonder en eigenlijk een beetje saai, wel is het handig dat de onderkant van de lipstick in de kleur is van de lipstick waardoor je dus kan zien in je lipstick-la of waar dan ook zien welke kleur het eigenlijk is.


Zoals ik al eerder zei heb ik de lipstick in de kleur 101 expectioNUDE. De lipstick lijn bestaat uit 9 verschillende lipsticks die variƫren van fuchsia roze naar donker rood.




Oeps, mijn lipstick heeft een paar dagen in de vensterbank gelegen en de zon heeft er behoorlijk op geschenen vandaag de rare bobbeltjes op de lipstick...

Ik vind de kleur van deze lipstick zo mooi. In eerste instantie zou ik zeggen dat het een nude kleur is maar eigenlijk is het meer een mauve kleur met een koele paarse ondertoon.


Op de swatch ziet de pigmentatie er in ieder geval al helemaal top uit. Natuurlijk heb ik ook lipswatches voor jullie en ik kan je verklappen dat de kleur NOG mooier is...


Ook op de lippen heeft de lipstick een hele goede pigmentatie. De lipstick voelt heel fijn aan op je lippen, zeker niet droog maar eerder voedend. De houdbaarheid van de lipstick op je lippen is nog beter dan dat je zou kunnen dromen voor deze budget lipstick. Ik hoef de lipstick maar 1x per dag bij te werken meestal na de lunche. Natuurlijk ligt het er wel aan wat je eet en hoeveel je praat want dat speelt wel mee bij de houdbaarheid van de lipstick.

Ben je je lipstick nou vergeten en kan je de kleur niet bijwerken? Geen probleem want de lipstick slijt heel mooi en egaal. Wat ik dus meestal doe is de lipstick 's morgens vroeg aanbrengen en de rest van de dag kijk ik er niet meer naar om.. ideaal! En je heb gegarandeerd de hele dag nette lippen. 's morgens natuurlijk wel wat meer gekleurd als om 4 uur in de middag maar dat vind ik geen probleem.

De lipstick is verkrijgbaar in de Kruidvat en Trekpleister voor €4,49 per stuk. Echt een top prijs voor deze fijne lipstick!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...