zaterdag 7 mei 2016

Catrice All Matt Plus Shine Control Powder


Een matte poeder die je gezicht de hele dag glim vrij houd is voor mij echt een must in mijn make-up routine. De afgelopen weken heb ik deze Catrice poeder getest en vandaag is het tijd voor mijn review over dit product!



Ik heb de lichtste kleur van de poeder 010 transparant. Dit is niet de enigste kleur. Er zijn nog 3 andere kleuren 015 natural beige, 025 sand beige en 030 warm beige.

In de verpakking lijkt de kleur niet transparant, eenmaal op het gezicht is de poeder wel transparant en geeft de poeder geen kleur.


De verpakking van de poeder is vrij simpel. Wel heeft de poeder een patroon, nu is deze er bij dagelijks gebruik zo uit. Maar het idee is leuk!!


Foto 1 : Alleen foundation
Foto 2 : Mijn dagelijkse make-up met natuurlijk de poeder

Op de foto's zie je het verschil bijna niet en in het echt ook eigenlijk niet. Dit komt doordat de foundation na aanbrengen al mat is. Het probleem van glimmen komt bij mij later op de dag als ik bezig ben en mijn make-up er al een paar uurtjes opzit. Ik hoop dus dat deze poeder de 12 uur die hij beloofd ook echt mat blijft!


Ik heb de poeder rond een uur of 2 's middags aangebracht direct na mijn foundation. Daarna ben ik nog wat gaan bloggen, lezen en daarna ben ik gaan avond eten, om 6 uur moest ik werken tot 9 uur. Als mijn gezicht dan nog mat is dan is de poeder voor mij geslaagd!

Toen ik op mijn werk kwam na 10 km fietsen was mijn gezicht zeker nog mat! Maar toen ik om half 10 thuis kwam na het werk was mijn gezicht niet helemaal mat weer, op mijn voorhoofd en kin kwam er wat glim tevoorschijn. Het was gelukkig niet heel erg maar je zag het toch wel...

Helaas zorgt de poeder er niet voor dat mijn vette t-zone 12 uur lang mat blijft. Mijn normale/droge delen van het gezicht (hals en wangen) blijft wel de hele dag mat. Afhankelijk van je huidtype is deze poeder een aanrader of niet. Voor een wat vettere huid is de poeder minder geschrikt en voor de droge of normale huid is dit een hele fijne poeder.

De poeder is voor een kleine prijs van €3,59

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...