zaterdag 28 mei 2016

Collistar ARTdesign mascara


Vandaag heb ik een review voor jullie van een product wat ik heb gekregen als cadeautje, maar omdat ik zo nieuwsgierig ben naar dit product heb ik wel een review over deze Collistar mascara. Benieuwd of deze best wel dure mascara ook echt zo goed is?


De huls van de mascara is zilver en glimt goed ;). De dop heeft een goede detail aan de bovenkant. De rare draai in de huls geeft de uitstraling van de mascara iets aparts. De huls ziet er mooi uit, simpel maar wel luxe!



Het mascara borsteltje loopt spits af, verder heeft het borsteltje 'echte' haartjes. En zoals je ook al kan zien zit er echt niet teveel mascara op het mascara borsteltje. Hierdoor kan je de mascara goed egaal aanbrengen op de wimpers!


De eerste foto van hierboven is zonder mascara, de onderste 2 foto's zijn met 1 laagje mascara.


Ik vind de mascara eigenlijk heel fijn als is er 1 ding waar ik me soms een beetje aan kan storen. Laat ik beginnen met het goede! De mascara is echt diepzwart, brengt fijn aan en door het borsteltje dat spits loopt kan ik ook goed aan de binnenkant komen. Ik vind alleen dat de mascara de wimpers best wel aan elkaar plakt, niet gelijk spinnenpoten maar de mascara scheid mijn wimpers niet zo erg als dat ik graag zou zien. Maar gelukkig is daar wel een oplossing voor, even met mijn wenkbrauw spooly erdoor en ze zitten perfect. Maar ik vond toch dat ik het wel even moest noemen.

De mascara kost 24,99 en is verkrijgbaar bij verkooppunten van Collistar denk aan de DA of de Douglas. Zou ik de mascara opnieuw kopen? Nee ik denk het niet ik vind 25 euro best wel veel voor een mascara die niet perse beter is als vele andere mascara's van mij. Het is dus wel een fijne mascara maar ik zou er geen 25 euro voor over hebben!

Liers Tessa,

Wat is jullie favoriete mascara?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...