zaterdag 14 mei 2016

Etos brow powder


Wenkbrauwen on fleek, ik heb het al eerder geschreven maar mijn wenkbrauwen zijn heilig. Een goed budget proof product voor mijn wenkbrauwen heb ik alleen nog niet gevonden maar misschien is het deze wenkbrauw poeder van Etos wel....



De brow powder van Etos is in verschillende kleuren te koop. Ik heb gekozen voor 01 Blonde.


De kleur blonde is nog vrij donker en heeft een koele ondertoon. Het is eigenlijk te omschrijven als een as bruine kleur.



Natuurlijk heb ik voor een na foto's van mijn wenkbrauwen!


De kleur is precies goed voor mij al zou ik het snappen dat andere misschien denken dat deze kleur wat te donker is...

Het aanbrengen van de poeder heb ik gedaan met een zachte schuin afscheden kwastje, dit ging prima. De kleur verdeelt goed op de huid onder de wenkbrauwen en heeft geen last van fall-out. Dit klinkt misschien een beetje gek maar ik heb wenkbrauw poeders gehad die onwijs last hadden van fall-out waardoor je rondom je wenkbrauwen overal bruine puntjes zaten en geloof me daar word je niet zo blij van...


Mijn eind conclusie over dit product is ook niet meer dan verassend want het is gewoon een heel fijn product die goed blijft zitten, een fijne structuur heeft, fijn aanbrengt en een goede pigmentatie heeft.

De Etos brow powder is in verschillende kleuren verkrijgbaar voor €3,99 per stuk een hele fijne prijs voor dit fijne product!

Liefs Tessa,

1 opmerking:

  1. Ik zou gek worden van fall-out! Dus erg leuk te lezen dat deze dat niet heeft, ondanks z'n lage prijs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...