zaterdag 21 mei 2016

Etos eyeshadow palette bed of Roses


Ik heb al heel veel oogschaduw palette in mijn stage maar toch kon ik het niet laten om dit nieuwe eyeshadow palette van Etos te laten liggen!




De nieuwe eyeshadow palette van Etos zijn in verschillende kleuren samenstellingen verkrijgbaar. Ik heb het palette 03 in de kleur Bed of Roses. De naam zegt al iets over de kleuren die in het palette zitten.



Er zitten 6 roze en paarse tinten in dit palette variërend van matte kleuren tot glanzende kleuren. De eerste kleur is een hele lichte bijna witte kleur met een glanzende finish, ook de tweede kleur heeft een glanzende finish alleen is deze kleur iets meer roze van kleur. De derde kleur bevat hele kleine shimmers en is oud roze van kleur. De vierde kleur is helemaal mat en heeft een paarse kleur met een koele ondertoon. De vijfde kleur is ook mat en is wat lichter als de 4de kleur. De laatste kleur is donker paars en ook mat!


Tijd voor de swatches ;


De pigmentatie van dit palette viel me echt heel zwaar tegen, de enige kleur die een goede pigmentatie heeft is de laatste kleur, de andere 5 kleurtjes zijn heel licht gepigmenteerd. Jammer!!!

Ik heb geprobeerd een leuke ooglook te maken met dit palette maar ook dat lukt niet zo goed, het werd eigenlijk een roze waas, alleen de donker paarse kleur viel op in de look.


Ik baal echt heel erg van dit palette, ik had zo gehoopt dat dit een leuke oogschaduw palette zou zijn voor een kleine prijs maar helaas is het een dikke tegenvaller. De kleuren zijn namelijk niet goed gepigmenteerd en blenden niet fijn op het oog vooral de donkere kleur is niet fijn om te blenden. Ik zou dit palette zeker laten liggen want de 5 euro die hij kost is het zeker niet waard. Voor die 5 euro kan je hele leuke andere wel hele fijne Etos make-up halen!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...