woensdag 18 mei 2016

Look | Oogschaduw als eyeliner


Vandaag een look en mini tutorial samen in een artikel van hoe je een oogschaduw kan gebruiken als eyeliner!







Ik vind gekleurde eyeliners altijd erg mooi staan, bij andere maar ook bij mezelf. Toen ik van de week mijn make-up lade open trok bedacht ik mee eens hoe je een oogschaduw als eyeliner kan gebruiken!
Wat heb je hiervoor nodig?
Fixing spray (van de Etos bijvoorbeeld)
Een oogschaduw
Een dun eyeliner kwastje (ik heb een oud eyeliner kwastje gebruikt van een eyeliner die op was)

Wat je vervolgens doet is meer dan simpel, je druppelt wat fixingspray in de oogschaduw, meng dit heel even met je kwastje en breng het gelijk aanbrengen. Hoe sneller je werkt hoe mooier het resultaat. Dit komt doordat je oogschaduw dan nog nat is van de fixingspray en daardoor kan je de oogschaduw met een scherpe lijn aanbrengen. Ik heb een oogschaduw van MAX&MORE (action) gebruikt in de kleur aubergine en de fixingspray van Etos. Best wel budget maar ik vind het resultaat wel erg mooi!!

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Dit is het tweede artikel dat ik lees en het beste. Super makkelijk! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is het tweede artikel dat ik lees en het beste. Super makkelijk! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...