woensdag 8 juni 2016

DIY | waterverf voor volwassenen


Laatst zag ik op YouTube een filmpje over waterverf blokken van de Action en het zag er zo leuk uit dat ik ze echt niet kon laten liggen toen ik ze bij de action tegen kwam! Vandaag een DIY/tutorial over deze waterverf blokken!




De papieren die in het blok zitten zijn bedrukt met gouden patronen en met witte patronen. Als je er met de waterverf overheen gaat blijven deze delen wit of goud. Hierdoor krijg je echt een super leuk effect! Natuurlijk blijft er altijd wat verf opzitten maar dat kun je er heel gemakkelijk weer afvegen. Er zijn 2 verschillende soorten blokken te koop. De patronen uit beide blokken staan hierboven.


Dit is de info die achterop de blokken staat. Super simpel!


Wat heb je nodig voor deze DIY?
- Een goede bedekking voor de tafel zodat je ook de randjes van het papier kan verfen
- Water en waterverf
- kwasten
- een handdoek om de kwast aan af te deppen, zodat ze niet te nat zijn
en natuurlijk de waterverf blokken van de Action!

Ik kan jullie wel stap voor stap gaan uitleggen wat je moet doen, maar hieronder in het filmpje van 12 seconde zie je precies hoe ik mijn derde papier heb geverfd met waterverf! Snel, simpel en handig :D

video


Ik heb er natuurlijk al veel meer gemaakt en eigenlijk wil ik de mooiste nog gaan inlijsten maar ik kan geen leuke lijst vinden.. iemand nog tips waar ik kan kijken voor leuke fotolijsten?


De waterverf blokken komen van de Action en kosten €1,59 per blok!

Liefs Tessa,

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit. Maar is het nou gewoon een blaadje of echt iets van karton ofzo?
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is net geen karton maar wel dik en stevig papier!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...