zaterdag 4 juni 2016

Kiko full coverage concealer


Laatst was ik in Amsterdam en kwam ik de Kiko tegen in de Kalverstraat, natuurlijk kon ik niet met lege handen de winkel uitlopen. Ik kocht een nieuwe Concealer als vervangen van de Camouflage cream van Catrice die bijna op was. Benieuwd hoe de Kiko full coverage Concealer mij bevalt?



De Concealer zit in een mat zwart mini palette. Met aan de onderkant de Concealer en aan de bovenkant een spiegeltje!


Ik heb de Concealer in de kleur 02 gekocht, dit is een vrij lichte Concealer met gele ondertoon.




Links zonder gezichtsmake-up, rechts met de Kiko full coverage Concealer. 

De concealer laat mijn huid er echt zichtbaar egaler uitzien. Bedekt de donkere delen onder mijn oog en het rode vlekje boven mijn wenkbrauw. 


Ik ben fan van deze concealer en ik denk dat ik hem zelfs nog wel fijner vind als mijn camouflage cream van Catrice. De concealer is heel creamy maar je kan hem wel heel luchtig en egaal aanbrengen.  Waardoor het resultaat heel natuurlijk lijkt en dat is natuurlijk wat we willen :)  Ik breng de concealer eigenlijk altijd aan met de mini stippling brush van de Primark. Ook blijft de concealer de hele dag mooi zitten zonder in de lijntjes te gaan zitten al moet je hem dan wel even goed afpoederen. Maar dat doe ik sowieso al dus is dat voor mij geen minpunt van deze concealer.

De kiko full coverage concealer is te koop bij de kilo winkels en online voor €7,50. Best wel prijzig voor de kiko maar meer dan het geld waard!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...