zaterdag 18 juni 2016

W7 mini power puffs


Ik ben gek op mijn w7 power puff voor het aanbrengen van foundation maar ook voor concealer vindt ik hem erg fijn werken. Alleen concealer onder je oog aanbrengen met z’n mega spons is niet altijd ideaal, soms wil je er net wat beter bij kunnen. Toen ik laatst de mini power puff zag liggen bij de op=op winkel kon ik die echt niet laten liggen.

In tegenstelling tot de normale power puff worden de mini variant in een setje van 2 geleverd, overigens net zoals de originele beauty blender mini variant. Leuk maar eigenlijk een beetje overdreven, ik bedoel wat moet ik er met 2, ik hoop dat ik er aan eentje genoeg heb en dat ik die niet snel hoef te vervangen omdat hij stuk gaat. De sponsjes hebben een eivormige vorm en een goeie scherpe punt aan de bovenkant kant waarmee je denk ik echt in alle hoekjes kan.





Toen ik de mini power puff uit de verpakking haalde en vast hield viel me een ding op, de soms is mega luchtig. Ik dacht zelfs even dat ik hem niet meer nat hoefde te maken maar dat heb ik toch maar wel gedaan. Na het nat maken en af deppen van de mini puff was hij echt flink gegroeid en nog luchtiger!


(links droog, rechts vochtig)

Tijd voor de test van het aanbrengen van concealer onder het oog. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat! De spons pakt de concealer goed, hij zuigt het product niet te veel op waardoor er bijna geen product verloren gaat. Het aanbrengen ging eigenlijk heel goed al vind ik de spons net iets wat te luchtig waardoor je niet heel goed kan deppen. Ondanks dat is het resultaat wel erg mooi en kom je heel goed in de kleine hoekjes bij je oog of neus.

Heb je dit nou echt nodig voor een mooie make up look? Voor een dagelijkse look kan ik het prima zonder de mini variant en red ik het goed met de grote maar voor een uitgebreide (party) look pak ik toch graag de mini variant want dan kan je er toch net wat beter bij!

De mini power puffs zijn per 2 verkrijgbaar voor €3,99 bij de op=op voordeelshop of online bij bijvoorbeeld beauty88.nl

Hadden jullie de mini power puffs al gespot?
Liefs Tessa,



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...