zaterdag 25 juni 2016

Yves Rocher 360° lengte mascara WATERPROOF


Ik ben nog steeds opzoek naar een goede waterproof mascara die een plons in het zwembad overleefd. Nu ik een zwembad thuis heb vind ik dat toch wel fijn en ook voor de vakantie is dat ook wel handig! Ik hoop dat deze mascara van Yves Rocher me goed gaat bevallen.



De mascara focust zich vooral op lengte en dat vind ik persoonlijk heel fijn! Ik heb vrij lange wimpers van mezelf maar toch vind ik lengte "belangrijker" dan volume.


De mascara heeft een fijn borsteltje gemaakt van silicone wat ik ook fijner vind dan echte haartjes. Ik merk vaak dat er bij silicone minder snel klontjes ontstaan dan bij echte haartjes.



Tijd voor het resultaat op mijn wimpers.


Hier zie je het resultaat op mijn wimpers vanaf de onderkant, zoals je kan zien zijn mijn wimpers zwarter en zeker ook langer.



De mascara geeft mijn wimpers echt een boost, intens zwart, lang en zelfs wat volume!

Nu alleen de vraag... is de mascara waterproof.. Ja de mascara is zeker waterproof, je heb geen panda ogen na een onderwater-selfie in het zwembad. Ga je nou de hele dag het water in - water uit, dan loopt de mascara op begeven moment wel uit, net zoals onder de douche. Dus ja hij is waterproof alleen niet heel lang.


Voor mij is hij dus niet waterproof genoeg op een zomerse dag maar voor een lange schooldag is deze mascara zeker prima. Want ook dan heb ik vaak de mascara onder mijn ogen zitten en met deze niet! Een zwembad overleeft de mascara dus niet maar een lange dag wel!

Het is dus niet helemaal waar ik opzoek naar was maar wel een aanrader! De mascara is te verkrijgen bij Yves Rocher voor €18,50 wat ik best wel duur vind maar de mascara is vaak in de aanbieding, dus hou dat zeker in de gaten! Klik hier om naar de mascara toe te gaan!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...