zaterdag 30 juli 2016

DA extreme volume waterproof mascara


Wanneer ga ik eindelijk de perfecte waterproof mascara vinden? Ik weet het niet! Hopelijk is deze extreme volume waterproof mascara van DA het...








Het borsteltje van een mascara is toch wel heel bepalend voor het feit of een mascara wel of niet fijn is. Ik heb het al vaker gezegd maar ik hou persoonlijk meer van silicone borsteltjes en dat heeft deze mascara niet. Maar ik geeft hem gewoon een kans misschien werkt deze wel heel fijn.

De vorm van het borsteltje is ook vrij basic, recht maar wel een bolling in het midden.


Ik heb de mascara geswatched op mijn hand en zoals je kan zien is de mascara goed zwart! Nu op de wimpers nog ;)




Ik ben echt wel heel erg tevreden met het resultaat op mijn wimpers. De mascara als hoe die nu op de wimpers zit is met 1 laagje wat er echt best wel goed uit ziet. Persoonlijk zou ik er nog even met een spooly doorheen maar dat doe ik eigenlijk altijd. Voor zover ben ik dus heel erg tevreden maar is de mascara ook waterproof?

Ja de mascara is waterproof bij een regenbui of bij een afscheidsfeestje ;)! Een zwembad duik of douche beurt overleeft de mascara dan nog net niet. Bij deze mascara heb ik in ieder geval aan het eind van een drukke warme zomerdag geen panda ogen wat natuurlijk ook heel fijn is! Waterproof genoeg voor een waterproof mascara maar ik ben eigenlijk opzoek naar een mascara waar ik ook mee kan zwemmen.


Ik ben zeker tevreden over deze mascara en ik zou hem zeker opnieuw kopen! Nu vind ik het leuk om mascara's te testen dus komt het er waarschijnlijk niet van maar het is zeker een fijne mascara!

De Extreme volume mascara waterproof is te koop bij de DA winkels voor €4,06 een fijne prijs voor deze topper!

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...