zaterdag 23 juli 2016

DA Shiny lipstick in 103


Ik ben fan van lipsticks die vrij natural staan maar toch het idee geven dat ik iets op heb. Deze lipstick van de DA leek mij een hele mooie in de huls. Benieuwd of hij ook fijn is en op de lippen net zo mooi staat als dat hij er uitziet in de huls?



Deze lipstick is uit de shiny lijn en verzorgt de lippen en zorgt voor een extra glanzend effect, ik ben benieuwd!



Ik heb gekozen voor kleur 103 dit is een koraal/roze lipstick met heel veel glanzende gouden glitters!
Zo ziet de lipstick er op de lippen uit, ik vind de kleur echt prachtig. Het is een beetje roze maar ook wel koraal kleur. Heel natuurlijk omdat de lipstick niet overdreven veel pigment heeft maar door de glitters (waar ik normaal helemaal niet van hou in lipstick) heeft de lipstick wel een bijzonder effect! Een bijzonder mooi effect natuurlijk!


De lipstick blijft niet heel lang zitten maar voelt wel heel zacht aan. Wil je een lang houdende lipstick dan zou ik niet voor deze gaan. Voor mij is dat voor overdag niet echt een must. Ik vind het daarom ook gewoon een hele fijne lipstick die ik echt wel dagelijks zou gebruiken, voor naar het werk, stage of school.

De lipstick is lekker budget en kost maar €3,04 wat een hele fijne prijs is voor deze vind ik hele fijne lipstick. Er zitten misschien voor andere wat nadelen aan zoals de mindere pigmentatie maar voor mij is dat persoonlijk geen punt.

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...