zaterdag 9 juli 2016

Ecotools six pieces eye set


Al een hele tijd (2 jaar) had ik deze kwasten set op het oog. Het is een kwasten setje voor de ogen van Ecotools. Was het het waard om ze te kopen of had ik ze toch beter kunnen laten liggen...


Deze set is 6 delig, waarvan 5 kwasten en dan nog het tasje waar de kwasten inzitten.


Hier kan je al even zien welke kwasten er in de set zitten. Ik ga ze jullie 1 voor 1 laten zien!



LARGE EYE BRUSH : voor het aanbreng van een basis oogschaduw kleur over het hele ooglid





ANGLED CREASE BRUSH : brengt oogschaduw aan in de buiten-ooghoek voor extra definitie



HIGHLIGHTING BRUSH : Gebruik deze kwast voor het aanbrengen van highlighter onder je wenkbrauw en aan je binnen-ooghoek





PETITE EYE SHADING BRUSH : voor het aanbrengen van een accent kleur (op het ooglid)





SMUDGE BRUSH : voor het aanbrengen van een (donker) lijntje langs de wimperrand boven en/of onder voor een smokey effect




De set bestaat dus uit vijf kwasten die er als set voor zorgen dat je prima een hele ooglook kan maken, ze sluiten super bij elkaar aan. Het enige wat ik nog een heel klein beetje mis is een luchtige blending brush, maar hiervoor zou je eventueel nog de highlighting brush kunnen gebruiken. Al met al is het een ideaal set met alles wat je nodig heb.
De kwastjes hebben een vrij korte handgreep, fijn voor als je ze bijvoorbeeld ergens mee naar toe wil nemen.


Ik vind het een hele fijne kwasten set en ik heb er zeker geen spijt van deze aankoop. De kwasten zijn echt mega zacht en prikken niet op het oog. De kwaliteit van de set voelt heel goed, de houten (bamboo) gedeelte van de kwast voelt stevig. Ook de haren lijken goed vast te zitten in de kwast. Het voelt allemaal voor nu nog heel sterk en kwalitatief heel goed, ook na het wassen van de kwasten!

Ik heb deze set gekocht bij de DA Drogist bij ons in de buurt. Ik heb geen idee of de set ook bij andere DA winkels verkocht word. Online is de set (gelukkig) verkrijgbaar bij onder andere themakeupspot.nl voor ongeveer 19 euro. Een mooie prijs voor deze set met vijf kwasten!

Wat is jullie favoriete kwasten merk?

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...