zaterdag 16 juli 2016

W7 The Naughty Nine palette (arabian night en mid summer night)


Misschien hebben jullie deze palette van W7 al op meerdere blogs voorbij zien komen. De palette zijn al even verkrijgbaar maar toch wil ik ze nog graag voor jullie reviewen.

Ik heb 2 varianten van de 4 die er op dit moment zijn. Ik heb de 2 varianten met nude tinten. De 2 palette die ik niet heb zijn de palette met paarse en blauwe/grijs tinten.

Laat ik beginnen met het eerste palette, deze heeft de leuke naam ; The naughty nine mid summer nights

Dit is een palette van nude kleuren die wat meer naar aubergine, oud roze neigen maar er zitten ook prachtige bruinen tinten in het palette.



V.L.N.R
Rij 1 : De eerste kleur uit deze rij is een brons kleur met heel veel glitters maar dat hoort eigenlijk wel een beetje bij brons ik moet zeggen dat de kleur ook wel wat weg heeft van goud maar ik zou het eerdere omschrijven als brons, de tweede kleur is een matte lief roze kleur, de derde kleur heeft iets weg van de lief roze kleur alleen is deze net wat meer taupe.

Rij 2 : De eerste kleur uit deze rij is echt prachtig (ik vind dit echt de mooiste kleur uit dit palette) deze bruine kleur heeft een prachtige glans waardoor het net een donkere koper kleur is, de tweede kleur is een matte kleur en is bruin geen speciale kleur gewoon een lekkere basic kleur, de derde kleur is weer een glitter oogschaduw dit keer een haast zwarte kleur met heel veel gouden en roze glittertjes.

Rij 3: Deze rij bevat 3 paarse tinten. De eerste tint is een matte paarse kleur die ook iets weg heeft van een taupe kleur, de tweede kleur heeft hele fijne glittertjes waardoor je op het oog geen glittertjes ziet maar een hele mooie glans deze kleur is paars met een roze ondertoon die komt door de glittertjes, de laatste kleur is een aubergine kleur met grovere glitters in dezelfde aubergine kleur.



Dan heb ik ook nog het The naughty nine arabian nights palette, deze heeft wat meer gouden en highlighter kleuren als het vorige palette.



V.L.N.R

Rij 1 : De eerste rij begint met een hele lichte matte creme kleur, de tweede kleur uit het palette is donkerdere en heeft een licht gouden / wit gouden kleur met heel veel shimmers, ook de laatste kleur uit deze rij is matte kleur alleen dan wat donkerder en deze heeft een wat meer perzik kleur.

Rij 2 : Deze rij begint een lichte gele gouden kleur met heel veel shimmers, de tweede kleur is ook goud alleen donkerder van kleur, de laatste kleur is een matte camel kleur.

Rij 3 : De eerste kleur uit deze rij is een licht bruine kleur met heel veel kleine zilveren glittertjes, de tweede kleur is een hele donkere matte bruine kleur, de derde kleur is ook een donker bruine kleur alleen dan met gouden glittertjes.



Beiden palette hebben een mooie kleuren samenstelling en zijn ook echt beiden heel erg verschillend. De kleuren zijn in ieder geval prachtig alleen hoe zit het met de pigmentatie? Komt er wel wat kleur vanaf. Hieronder zie je de swatches!


De bovenste rij is het arabian nights palette, en de onderste rij is het mid summer night palette.

Bij beiden zijn de donkere kleur prima gepigmenteerd alleen de lichte matte kleuren wat minder, helaas. Vooral bij het arabian nights palette is dat goed te zien. Maar nu is het natuurlijk wel zo dat de donkere kleuren wel goed gepigmenteerd zijn zoals de aubergine tinten maar ook de gouden en bruine koper tinten.


Ik heb geen spijt van deze aankoop omdat er gewoon hele mooie kleuren in dit palette zitten. Natuurlijk is het jammer dat ze niet allemaal even mooi zijn maar de donkere goed gepigmenteerde kleuren zijn toch echt mijn favoriet. Ik zal ze je dus zeker niet afraden om dit palette te kopen maar denk er goed over na waarvoor jij het palette graag wil, voor de lichte tinten? Dan zou ik het niet doen. Wil je ze voor de wat donkere tinten zeg ik DOEN!

De palette zijn verkrijgbaar bij de op=op winkel maar ook online bij bijvoorbeeld beauty88.nl voor ongeveer 6 euro per stuk, een hele mooie prijs voor deze leuke palette van W7!

Welke is jou favoriet?

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...