zaterdag 6 augustus 2016

Yves Rocher 3 min. Cranberry cooling mask


Een maskertje is altijd goed. En voor de zomer is een verfrissend, oppeppend en verzachtend maskertje natuurlijk altijd goed! Vandaag een review van een masker die dat allemaal heeft!



Ik heb dit maskertje al eerder gehad, ik denk dat dat z'n 3 jaar geleden is. Toen ik het maskertje laatst nog steeds zag staan op de site van Yves Rocher heb ik er nog een keertje een gekocht. 3 jaar geleden vond ik dit al een heerlijk maskertje! Waarom? Dat vertel ik je zo!



Het maskertje heeft niet een hele grote inhoud maar prima voor echt wel heel wat keren een lekkere behandeling. Je heb namelijk niet zoveel nodig om je hele gezicht te verfrissen.
Zoals ik al zei verfrist dit masker heerlijk, dit komt doordat het een gelei masker is en die vaak wat meer koelen dan een ander masker, een verkoelend maskertje is niet altijd lekker maar voor in de zomer zeker wel! Ook is dit masker echt een oppepper voor de huid niet alleen doordat het zo verkoeld is en je doorbloeding dus extra op gang komt maar ook omdat dit maskertje je gezicht echt heerlijk zacht maakt.


Dit is de structuur van het masker, het is zoals ik net al zei een gelei masker. De structuur heeft dus ook echt wel wat weg van gelei of jelly. Het voelt misschien een beetje gek maar het verkoeld zo lekker!


Het is een 3 minuten masker wat dus inhoud dat je het maskertje maar 3 minuten hoeft op te houden en er dan kan afwassen. Ik raad je ook aan om het maskertje maar 3 minuten te laten zitten, na de 3 minuten begin je echt te merken dat het maskertje intrekt en dat voelt niet zo lekker. Na 3 minuten voelt je huid ook echt al heel lekker aan.

TIP : Wat ook erg lekker is is om na de 3 minuten het maskertje met rond draaiende bewegingen nog even te masseren over je gezicht voordat je het eraf haalt!


Zoals jullie al wel hebben gemerkt ben ik echt groot fan van dit maskertje. In 3 minuten heeft je huid een lekkere oppepper gehad.

Het Yves Rocher 3 min. Cranberry cooling masker is hier (Yves Rocher webshop) verkrijgbaar voor €5,90

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...