zaterdag 10 september 2016

Catrice HD liquid coverage foundation

Een van de producten die me gelijk opviel bij Catrice toen ik het persbericht van Catrice afgelopen maand opende was deze foundation, waarom kan ik je niet uitleggen maar ik kan je wel vertellen wat ik van deze foundation vind!


Het gaat over de HD liquid coverage foundation, die matterend werkt, aanvoelt als een tweede huid en tot wel 24 uur blijft zitten... ik ben benieuwd!



Ik heb in eerste instantie gekozen voor kleurtje 020, eenmaal thuis aangebracht zag deze kleur echt te licht voor mijn huid. Inmiddels heb ik 030 dus ook gehaald en die kleurt wat beter. In de foto's van dit artikel heb ik kleur 020 gebruikt, bij de full-face foto's valt het niet heel erg op omdat mijn hals er niet opstaat maar geloof me, deze kleur is echt te licht voor mij ;)


De foundation heeft een inhoud van 30ml wat een prima inhoud is voor een foundation.



Wat zo leuk is aan deze foundation is dat je de foundation op je hand aanbrengt met een pipetje, dit komt (denk ik) doordat de foundation heel vloeibaar is en daardoor niet goed uit een pomp flacon zou komen.


Hier zie je een druppeltje foundation op mijn hand, het valt niet heel erg op maar de foundation is heel vloeibaar, ik hoef mijn hand maar te zwenken en de foundation vloeit overal heen. Ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen z'n mega vloeibare foundation, normaal werk ik zelf namelijk met wat dikkere foundation net zoals de meeste van ons denk ik!


Tijd voor het resultaat op mijn gezicht.
Foto 1 : clean, behalve mijn dagcrème
Foto 2 : alleen een laagje foundation
Foto 3 : Dagelijkse make-up look (foundation, concealer, poeder, blush, mascara, wenkbrauw-gel en wat lipgloss)

Op foto 2 (alleen foundation dus) is al goed te zien dat mijn huid echt duidelijk minder rood is, je pukkeltjes minder goed ziet, de kringen onder mijn ogen minder zijn en dat alles er egaler uitziet. Ik vind het resultaat er echt al goed uitzien, na mijn dagelijkse make-up routine ziet mijn make-up er echt best wel goed uit, egaal en heel natuurlijk. Dus geen duidelijk foundation laag die er onnatuurlijk uitziet met deze fijne foundation.


Mijn eind conclusie over deze foundation is heel positief. Ik vind deze foundation heel fijn werken door de extra vloeibare structuur, vooral aanbrengen van de foundation met een beautyblender werkt erg fijn. Het resultaat is erg mooi en de foundation blijft goed zitten, geen 24 uur maar wel een school of werkdag en dat is natuurlijk altijd fijn! En de prijs van deze foundation is best te doen, de foundation kost namelijk €6,99 een prima prijs voor deze fijne foundation. De foundation is in het basis schap (1meter) van Catrice verkrijgbaar.

Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...