zaterdag 24 september 2016

Etos brush cleanser (TIP)


We weten natuurlijk allemaal dat je make-up kwasten regelmatig (1x in de week of 1x in de twee weken) even goed schoongemaakt moeten worden. Maar soms heb je kwasten die eerder al heel vies zijn en je ze graag tussendoor even wil schoonmaken. Om dit dan nou helemaal uitgebreid te doen is een beetje overdreven. Voor deze kleine 'opfrisbeurten' is er gelukkig de brush cleanser uitgevonden, en vandaag review ik die van Etos eigen merk!



De brush cleanser zit in een sprayflacon van 75ml. Dit betekend dat je hem eventueel nog mee zou kunnen nemen op vakantie, wat natuurlijk helemaal geen slecht idee is als je 2 weken weg bent.

Achterop de flacon staat beschreven hoe de brush cleanser precies werkt
Spray de brush cleanser op een papieren tissue of een droge doek en veeg de kwast voorzichtig schoon op de droge doek of tissue. Spoel de kwasten na het reinigen niet meer af met water maar laat de kwasten drogen aan de lucht. Geschrikt voor kwasten met synthetische en natuurlijke haren.

Ik heb de tissues klaar gelegd, een hele vieze concealer kwast gepakt en natuurlijk de brush cleanser erbij gepakt.



En dit is het resultaat, mijn kwast is zo goed als schoon, niet helemaal maar ik had ook zeker niet verwacht dat de brush cleanser hetzelfde effect zou geven als hoe ik normaal mijn kwast was met babyshampoo en water. De brush cleanser heeft mijn kwast echt even opgefrist en daarbij grotendeels schoongemaakt. De geur van de brush cleanser is vrij aangenaam, je ruikt wel dat er alcohol in zit maar die geur van alcohol is zeker niet het eerste wat je ruikt. Op de kwasten ruik je de brush cleanser eigenlijk niet terug na het opdrogen omdat je de spray minimaal gebruikt. De geur van de brush cleanser is wel aangenaam.

Ik vind dit echt een ideaal product om tussen de wasbeurten van je kwasten ze toch even op te kunnen frissen. Ik zou hem jullie zeker aanraden en omdat hij zo lekker goedkoop is, is het ook nog eens een budget topper!

De Etos Brush Cleanser is te koop bij de Etos voor €4,99 (75ml)


Liefs Tessa,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...